zaterdag 29 juni 2013

Over online en inline, technologie en content

Net geen jaar geleden schreef ik over het verband tussen de crisis en technologie. Enkele maanden geleden over hoe wij allemaal CEO zijn. Mijn laatste twee blogs gingen over de veranderingen die organisaties (moeten) ondergaan om de wereld bij te houden.

Er gebeurt van alles en veel daarvan gebeurt online. En de definitie van 'online' omvat ook steeds meer. Steeds meer kanalen, steeds meer devices, steeds meer verkeer. In de laatste Trendrede noemden de trendwatchers een verschuiving van online naar 'inline': continu op de hoogte, via alle beschikbare digitale kanalen. Ik las van de week over een onderzoek waaruit te concluderen viel dat virale boodschappen over het net maar deels daadwerkelijk via het net gedeeld worden. De koffieautomaat, de wandelgang en de werkplek scoren hoger. We praten dus ook nog met elkaar. Dat doen we dan wel over dingen die we dan online bekijken, maar toch.

Lees verder op bijoeben.nl.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten