zondag 14 april 2013

Over je eigen kracht

Afgelopen woensdag organiseerden we weer een kennisdelingssessie. Ditmaal door, over en bij 'Management Drives'. We hadden het over de drijfveren achter onze acties. Achter onze managementstijl. Een fantastische avond. Meer informatie op de diverse aangehaalde websites. Maar daar wilde ik het niet over hebben.

Ik ga even heel snel de diepte in. Maak de verbinding tussen heel veel van wat ik eerder geschreven heb. Ik verwijs naar een hele lijst eerdere blogs, waarin ook weer allemaal links zitten. Daardoor ben ik bang dat dit niet allemaal even goed te volgen zal zijn. Ik denk dat dit daarom de aanzet gaat zijn voor een tweede bundeling van blogs, zoals ik dat met mijn blogs over persoonlijke ontwikkeling ook doe. Hopelijk kan je me volgen. Wacht anders op de nieuwe bundeling.

Here we go.

Lees verder op bijoeben.nl.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten